miercuri, 17 octombrie 2018

Proiect educațional "100 de zâmbete"

Proiect educațional "100 de zâmbete"

Școala Gimnazială ” Liviu Rebreanu” Chiuza 
Școala Gimnazială ”Iuliu Prodan” Chiochiș


”Copiii sunt mâinile cu care ne prindem de rai.” Henry W. Beecher

În cadrul acestui proiect am desfășurat în data de 06.10.2018 ca primă activitate extrașcolară excursia tematică Marea Lectură!  cu elevi din cele două școli.
Sentimentele noastre se transpun astfel:
Demnitate, unitate, identitate!

Emoții, reîntâlnire cu speranță, oameni, locuri, fapte!

Am vizitat: Muzeul" Ion Pop Reteganul" Reteag, Muzeul de locomotive Cuzdrioara, Teatrul Național din Cluj Napoca.
Am participat la marele eveniment cultural Marea lectură din Piața Unirii, laTârgul de carte.
Am continuat călătoria noastră de prietenie la Muzeul de Zoologie,mai apoi printr-o plimbare cu hidrobicicletele într-un cadru mirific de toamnă, iar la final am contemplat peisajul urban de pe înălțimile cetății.

Mulțumesc tuturor elevilor noștri care s-au simțit ”altfel” și colegilor mei, prieteni adevărați, pentru această zi memorabilă. Iulia Marti, Daniel Rațiu,  Radu Moldovan Mihaela Melania Moldovan. 

prof. coord. Melania Abodi ”











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu